Kompensationsförfarande

Jag har varit patologiskt passiv när det gäller bloggandet den senaste tiden. Jag ber å det varmaste om ursäkt för detta. Det är du som slutkund som hamnar i kläm. Så skall det naturligtvis inte vara. Som kompensation erbjuder jag dig därför en samtalspott på 300 SEK när du förlänger ditt vänskapsabonnemang med mig. Det räcker till 600 minuters samtal i förtroende1, eller 1200 minuters skvaller2.


Jag är också medveten om att denna post endast fungerar som ett livstecken för bloggen. Bättring kommer dock att ske fr.o.m. vecka 7 2007, då nödvändiga uppgraderingar i maskinparken har gjorts. Förhoppningsvis kommer detta att leda till högre kvalitet, mer uptime och kontinuerlig innehållsöversyn.


Med hopp om förståelse och löfte om bot,


Aktiebolaget Mats Ömalm & Co.
____________________________________________________
1Endast helger 12.00-17.00. 2Endast vardagar 10.00-17.30


Kommentarer
Postat av: Henrik

Mäktigt! Tror jag ska utnyttja det där erbjudandet - jag säjer alltid ja till Telia-anställda. Är för övrigt själv tillbaka i cyberspejs efter ett halvår utan access.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback