Last chance for a slow dance

image2

Jo du,

imorgon kinesar jag iväg till the United States of Kiss My Ass i ett par veckor. Jag vågar inte lova att det kommer så värst många uppdateringar under tiden, men garanterat desto fler när jag väl kommer hem. Jag har lovat MacWorld att fixa lite bild och text från launchen av Apples iPhone den 29:e juni i San Francisco, men i övrigt skulle jag nog gärna slippa datorer i största möjliga mån.

Jag stänger dock inte dörren till vissa små inlägg från höger och vänster. Typ, "det bor en tvättbjörn i våran hotelltoalett. Hej då." Eller, "Jennifer Aniston sparkade mig just på smalbenet. Hej då." Men på det stora hela kan det vara lite tyst här. Set your RSS reader on stun.

Jag har laddat iPoden med inte bara Boston och Journey. Jag har även tankat över Tom Petty och Jackson Browne. Och Rodney P, Ghostface Killah, The Clipse och Collie Buddz. För att inte tala om Gorilla Biscuits, Minor Threat och Black Flag.

Och så denna partyblandning:

1. Kocky feat. Jens Lekman "Be Part Of It All"
2. Adam Tensta "They Wanna Know"
3. Mapei "Video Vixens"
4. Justice "Genesis"
5. Dizzee Rascal "Bubbles"
6. Sebastian "H.A.L."
7. The Studio "Life's a Beach (Prins Thomas mix)"
8. Lindström & Prins Thomas "Mighty Girl"
9. Feist "1234"
10. Sally Shapiro "I Know"

Otippat mycket svenskt för att vara jag. Men man måste ju reppa.

Så till nästa gång: händerna på täcket och allt det där!

xo xo / mats

Kommentarer
Postat av: Buster

Åh vad avundsjuk jag blir. gny.
Jag vill åka bort nu, främst till NYC.
Men nångång så.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback