Pardonnez korvmoj

Hej, kära publik. Vill bara ploppa in och be om ursäkt för att jag inte klottrat på ett tag, men jag är lite under ytan just nu. Jag återkommer snart med nya osanningar, illusioner och rena personpåhopp.

Men för att ge er något skrämmande att begrunda till dess: jag börjar inse att jag faktiskt gillar The Eagles. Vaknade imorse med "Doolin' Dalton" i huvudet, helt kallsvettig och konfunderad.

Nu ska jag ta en liten lur, och lämnar er så med en bild av en lemur.

Puss / Mats

image19

Kommentarer
Postat av: Morsan

Hej vad kul att du är på gång igen.Jag ser fram mot kommande undringar och funderingar.

2007-10-15 @ 19:34:16
Postat av: teg

get well soon!

Postat av: tiina

Hej kompis! Hur gick det med slummern, gillar du Neil Sedaka nu också?

2007-10-16 @ 20:52:28
Postat av: Monstret

Tss, The Eagles. Vad är det mot för... tja, att ha myst till Go'kväll på tvåan och garvat till skräniga Americas funniest home videos på femman! Det är degraderande. Rätt vad det är börjar man väl se på Sing a long också.

2007-10-19 @ 14:25:28
Postat av: Monstret

Och just ja, tack för: "Pardonnez korvmoj!"
Humor när den är som bäst.

2007-10-19 @ 14:27:23
URL: http://monstretundersangen.blogspot.com/
Postat av: freddan

Eagles? Nu börjar du bli lite otäck...

2007-10-24 @ 10:00:27
URL: http://lunneberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback