El chupacabra!



Tre exemplar av den ökända, men hittills oupptäckta, Chupacabran uppges nu ha hittats i en håla i Texas. Jag har ingen aning om vad fan bilderna föreställer egentligen, men jag hoppas verkligen att det är 4 real. Jag menar, håll med om att det är lite kittlande med hårlösa vampyrvargar som bara dricker hönsblod. Och så är det ju förstås spännande om det skulle visa sig att det rör sig om en ny art, eller iallafall vargras. Som suger blod! Det är bara för läckert.

Läs mer hos
Svenskan!

Kommentarer
Postat av: Kusin Amfetamin

Ibland är du så trög...
Alla kan ju se att det är prototypen för Paris Hilton's såsmåningomframavlade handväska med huggtänder...gosh!
Jag citerar den keltiska surPuppen: "Why must I always explain?"

2007-09-03 @ 20:01:10
Postat av: Omalm

Jag vill så gärna tro.

Postat av: chops

Jag vill gärna ha en uppdateringen på det här inlägget. Var det en vampyrvarg eller bara Rob Halfords schnauzer? "Schnauzer"...

2007-09-06 @ 15:35:21
Postat av: Omalm

Någon Dr. Schaar ska visst göra en DNA-analys på djuren, men jag har inte hört mer. Han tror dock att det bara rör sig om ett gäng vilda blandrashundar som gillar blod.
Min hund är inte så förtjust i blod. Däremot gillar hon korv, väldigt mycket korv. Hon är större än en dvärgschnauzer, men mindre än en mellanschnauzer. Och väldigt olik en chupacabra.

2007-09-06 @ 16:03:55
URL: http://omalm.blogg.se
Postat av: mats

Hur funkar egentligen det här:"...stora tänder och en gråblå päls, praktiskt taget utan behåring..."
Kan man verkligen ha päls utan behåring?

2007-09-07 @ 16:06:12
Postat av: Omalm himself

Min hustru hävdar att man inte kallar ett djurs hud för "hud", utan man kallar även icke-hårig hud för päls. Skruvat, visst, men så kanske det är.

2007-09-08 @ 14:10:47
URL: http://omalm.blogg.se
Postat av: Ika

Skall tilläggas att frun inte har en aning om vad hon snackar om...

2007-09-08 @ 17:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback